ASUS Teknik Servis Nasıl?

2015 Ocak ayında Asus N serisi bir laptop aldım. O zamanın pahalı laptopları arasındaydı. Donanımı da çok iyiydi. 1,5 sene güzelce kullandım ama sonra ekranda tuhaf çizgiler oluşmaya başladı. Sonra ekran tamamen kapandı. kapatın açınca düzeliyordu.

Öncelikle tüm yazıyı okuyamayacaklar için baştan söyliyim. ASUS laptop, ASUS bilgisayar almayın. ASUS Teknik Servisine işiniz düşebileceğini düşünerek almayın. Bu sorun için tam 5 defa gönderdim ve sonuçta artık farklı, sinirli, gergin bir insan olarak süreci bitirdim.

ASUS Teknik Servis REZALET

Asus teknik servis için Seyrantepede bulunan bir firmaya yönlendirdi. UPS kargoyu çağırdım gelip kapımdan aldılar. 20 gün sonra aradım, 
- yurtdışından parça bekliyoruz
denilerek ilk kandırılışımı yaşadım. Tam 1 ay sonra ürünü bana gönderdiler. Açtım aynı sorun devam ediyor. Tamirat falan yapmamışlar. Ayrıca daha dehşet verici olanı ise tamirat işlemi laptop bana gönderilmeden 13 gün önce bitmiş. Yani 19 Ağustosta süreci tamamlayan teknisyenler imzalarını atmışlar ancak laptop bana 2 Eylülde gönderildi.

Bu süreçte çok işim biriktiğinden bir süre bozuk halde kullandım. Tekrar servise gönderdim ama bu sefer çağrı merkezindeki hiç bir şeyden haberi olmayan, ezberletilmiş 3-5 cümleyi konuşan kızlara rica ettim. Seyrantepedeki yere göndermeyin. Tamam Çamlıca'da genel merkezimiz var dedi. Ok. Orası için sözleştik. Yine gönderdim.

Artık kaç gün sonraysa makine geldi. Maltepe'de Teleservice isimli bir servise gönderilmiş. Faturanın aslını da laptop ile göndermeme rağmem
- Kullanıcı hatası, Garanti kapsamı dışı, Ürünün garantisi yok, Format atıldı, Fan temizlendi.
kan beynime sıçradı. Salak garantisi yoksa neden format atıyorsun, beyinsiz herifler. Ekrana görüntü gelmiyor, çözüm format atmak. Böyle çağdışı bir teknik servis olamaz. Bütün dosyalarım gitti. Teleservice isimli firmaya da telefonla ulaşmak imkansız, bir türlü başaramadım.

Açtım telefon tekrar Asus çağrı merkezine özür dileriz falan tekrar gönderdim Çamlıca'ya. 3-4 hafta sonra geri geldi. Yine Teleservice firmasına gönderilmiş ve yine format atılarak geri gönderilmiş.

4. defa bu sefer kutunun üstüne ve laptopun dışına "Eğer bunu Teleservice'e gönderirseniz Ananınızı avradınızı ...." yazarak gönderdim. Laptpun içine ayrıca "Eğer Teleservice'den birileri açarsanız sizin yine ananınızı ... "  yazdım. Bu sefer daha kısa sürede geldi. Göze almamışlar ama hiçbir işlem yapılmadığı gibi hasar dahi vermişler.

Bir şekilde Asus'tan bir kadın mail attı. Ben de ona durumu özetledim. Bu sefer benim adıma gönderin dedi. 5. defa gönderdiğimde ekranın değiştiği söylendi ve 1 yıl daha kullandım.

ASLINDA DEĞİŞTİRMEMİŞLER

1 yıldan sonra artı tekrar sürekli bir şekilde kapanan monitörüm arızalandı ve yüzlerce liralık bir maliyetle beni zor durumda bıraktı. Öğrendiğim kadarıyla Asus laptopun monitörünü değiştirmemiş, sadece devreleri ısıtıp lehimleri tazelemiş.

Kısacası siz siz olun bu şekilde bir deneyimden sonra ASUS laptop kullanmayın. Şuan bu yazımı 11 yıl önce aldığım HP Pavillion laptopumdan yazıyorum. Asus ise özel servislerde geziyor.

Asus teknik servis hizmetleri nasıl sorusunun cevabı kesinlikle BERBAT. Bilgisiz, laubali, sadece format atmayı ve fan temizlemeyi bilen bir grup.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KELİME AVI OYUNU HİLESİ

Yanbakkal Uygulaması

La Cimbali M24 Kahve Makinesi