KELİME AVI OYUNU HİLESİ

Telefonda vakit geçirmek için kısa süreli oyunları tercih ediyorum. Bu tip oyunlar arasında da az da olsa beyin jimnastiği yaptırdığını düşündüğüm oyunları tercih ediyorum. Uzun süredir oynadığım ve online oyunda ilk 200 sıranın listelendiği Kelime Avı Oyunu bayağı bir zamanımı aldı.

Link Aşağıda 

Çok fazla oynamama rağmen sadece 1 kere 1. olabilmiştim ve o da gece kim bilir saat kaçtaydı! Bir süredir aklımda bir fikir vardı ve yine uykumun kaçtığı bir gece kelime avı hilesi yazmaya başladım. ASP.NET ile yazdığım ve yaklaşık 4 saatte tamamladığım bu programla 17 tane birincilik elde ettim.

Kelime Avını Hile ile oynamak çok zevksiz

Tabi hile oynadığım oyunlar çok zevksiz geçiyordu. Oyun sonunda 1. sırada kendi adımı görmek gurur kaynağı olsa da ben hile yapmasaydım 2. kişi 1. olacaktı düşüncesi beni rahatsız etti.

Başka Hile Siteleri de Varmış

Daha sonra Google'da arattım ve başka kelime avı hileleri olduğunu da gördüm.

Nasıl Çalışıyor?

Sayfadaki Metin Kutusuna kelime avında çıkan harfleri soldan sağa doğru yazıyoruz. Yani yandaki örnekte şöyle yazmalıyız

TMPTUIÇTKGKEEMŞİ

Daha sonra enter tuşuna basıyoruz ve çıkan listeyi işaretlemeye başlıyoruz.

Dikkat Edilmesi gerekenler

En önemli noktalardan birisi şu ki tüm kelimeleri gösterme gibi bir iddiamız yok. Bazı ekli kelimeleri de göstermiyor. Bunun için üstteki kaç harfli kelimeden kaç tane kaldığını gösteren yere dikkat edin.
Mesela ben şöyle bir durumla karşılaştım: ANTALYA kelimesi çıktı ama 9 harfli bir kelime daha varmış. Benim yazdığım program göstermedi. Sonun öğrendim ki ANTALYALI imiş. bu gibi takılara dikkat edelim....

--------------------------------------------------------
İşte sayfamızın linki: Kelime Avı Hilesi
--------------------------------------------------------

Ayrıca çocukların kelimelerle daha çok haşır neşir olabilmeleri ve kelime türetme kabiliyetlerini artırmak için şu oyunu satın alabilirsiniz: Ahşap Kelime Türetme Oyunu

Güncelleme: Harcıalem kelimesi veritabanına eklendi.

- Burada olmayan ancak oyunda çıkan kelimeleri yorumlara yazarsanız ekleyebilirim.

Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. bunun 7x7 olanını bulabilir miyiz Selim Bey?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oturup yazmak lazım. Ben de bunu kendim yazdım. 7x7 de muhakkak yazılabilir.

      Sil
    2. Çok sevinirim. Hatta harika olur.

      Sil
    3. Şuan çok yoğun çalıştığımızdan böyle bir şeye maalesef vakit ayıramayız.

      Sil
    4. Üzüldüm. Bu korona günlerinde iyi olurdu. Kolay gelsin size. İşlerinizde başarılar. Hafifleyince olur umarım 7x7.

      Sil
    5. Merhaba tekrar. ben programlamadan hiç mi hiç anlamıyorum.
      bunu nasıl yapabiliriz?
      Bunu yazarken hangi programlama dilini kullandınız? Uzun ve zor bir süreç mi? Biraz aydınlatın lütfen. TDK sözlüğünü nasıl bağladınız mesela? Gerçekten çok ihtiyacım var.

      Sil
    6. ASP.NET ile yazdım. Sizin bunun için programlama öğrenmenize gerek. Birkaç yılınızı alabilir. Azminize ve ayırdığınız vakte bağlı.

      Sil
  3. Yazdığınız 4x4’ü 7x7’ye çevirmek için sıfırdan mı yazmak gerekiyor?

    YanıtlaSil
  4. Umarım en kısa zamanda 7x7’yi de görürüm o halde. Selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. pardon ama linke tıkladığımda o sayfa açılmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siteyi taşımıştım, eksik kalmış. Teşekkürler uyarınız için.

      Sil
  6. Merhaba site error veriyordu düzelmiş çok sağolun

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yanbakkal Uygulaması

MESUDİYE'DE ORGANİK ARICILIK